خاطرات اشکان

تکرار نشدنی ها

1397/1/15 22:01
نویسنده : اشکان
143 بازدید
اشتراک گذاری

تجربه ها تکرار می شوند

می دونی حضور بعضی آدمها توی زندگی هامون خیلی موثره، ولی این دلیل نمی شه که بگیم حتما می تونیم از تجربه های تلخ دیگران درس بگیریم، یعنی همه این کار رو نمی کنن... این رو وقتی فهمیدم که بعد از اون همه بلا که سر زندگی کوچیکمون اومد، حالا دوباره خاطره های تلخ با یکی دیگه شروع شده، کسی که از گذشته اون آدمی که من دارم ازش می نویسم درس نگرفت، کسی که هر بار که صداش رو می شنوم، خمودگی لحظه به لحظه اش رو بیشتر حس می کنم، نمی دونم نمی دونم!! اون هم مثل من دیده بود اون همه درد رو، پس چرا باز خودش وارد این بازی مرگبار شده؟؟؟؟؟؟؟؟

 

دارم از غصه اش دق می کنم همین و بس

از همه دوستایی که بهم سر می زنن خیلی خیلی ممنونم، به همه وبلاگهاتون سر می زنم و می خونمتون ولی واقعا فرصت کامنت گذاشتن ندارم... یعنی همین چند دقیقه که میام می نویسم و می رم، می نویسم تا یه کم خالی بشه مثله روغن خراطین این مغزم که در حال هنگ کردنه... همتون رو دوست دارم و خوشحالم که اومدم اینجا و دوستای خوبی پیدا کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)